پنتا-اکسید-وانادیوم-چیست-چه-کاربردی-دارد

پنتا اکسید وانادیوم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ما در اولین گام برای بازیافت محصولات ارزشمند، تولید پنتااکسید وانادیوم را از پسماند صنایع آغاز نموده‌ایم. یکی از فلزات مهم وانادیوم با علامت V و عدد اتمی ۲۳ می‌باشد. وانادیوم، یک فلز متخلخل، نسبتا کمیاب و باارزش است که بسیار محکم و مقاوم است که در صنایع فولادی به منظور ساخت فولاد مخصوص، در صنعت شیمی به‌عنوان کاتالیزور، در سرامیک‌سازی به‌عنوان رنگ و در عکاسی و پزشکی کاربرد دارد پنتا اکسید وانادیوم به رنگ قهوه‌ای متمایل به زرد است.
  وانادیوم یکی از فلزات کمتر شناخته شده درجهان که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است و احتمالاً با افزایش تولید و مصرف انرژی‌های تجدیدپذیر بدلیل استفاده گسترده از باطری‌های وانادیومی در حال افزایش است. با این حال، استفاده اولیه از وانادیوم به عنوان یکی از افزودنی‌های مهم در تولید فولادهای آلیاژی می‌باشد. فولادهایی که از تولید شمشیر تا موتورهای جت کاربرد دارند.
ما در شرکت عصر صنعت با تولید پنتااکسید وانادیوم و امکان فروش به مشتریان می‌توانیم بخشی از نیاز شما به این ماده ارزشمند را پاسخگو باشیم. پنتا اکسیدوانادیوم ما با خلوص ۹۹.۵ درصد V۲O۵ و با کیفیت عالی به شکل پودر می‌تواند در اختیار مراکز تحقیقاتی و تولیدی قرار گیرد.

برای خرید و فروش پنتا اکسید وانادیوم و اطلاع از قیمت ان، لطفا با بخش فروش تماس بگیرید و یا پیام ارسال کنید ما آمادگی داریم تا در ارائه خدمات، همکاری گسترده‌ای را با مشتریان فراهم نماییم.